Újdonságaink...
Ide fognak bekerülni a friss infók

2009. április.
Elkészült a www.LEDAuto.hu oldalunk

2010. október
Újítottunk az oldalunkon és feltöltöttük a termékeinket
Web látogatottság számlálót helyeztünk el, amely 2010.01.01.-től számolja az oldalunk látogatottságát.

2010. november
Elindítjuk a "LED-ezd magad" akciónkat.
Ezel segítsük azokat akik maguk szeretnék átalakítani a lámpájuk, at.
Oldalaink...
Oldalaink...
Újdonságaink...
A LEDAuto.hu a BENETT Team tagja

A LEDAuto.hu bemutatja a LED-ek autós alkalmazását

LEDAuto -

Minden, ami LED és Auto
Rólunk...

Én és a LED-ek...

    Anno 11 éves koromban (1989) fogtam a kezemben először LED-et. Akkor még kis téglalap alakú, 3 és 5 mm átmérőjű, alacsony fényerejű LED-eket lehetett kapni. Ebből először kivezérlésjelzőt, később IC álltal meghajtott kivezérlésjelzőt készítettem a kétkazettás
magnómhoz. Később karácsonyfadíszt csináltunk cimborámmal LEDekkel.
     Szakközépiskolás koromban futófényeket, villogókat készítettünk. Hasznos inforációkat szereztem a LED-ek gyártásáról, tulajdonságairól, működéséről a technikusiban. Főiskolai tanulmányaim során a korábbi ismereteket sikerült mélyebben elsajátítani.
  
     2005-ben elkészült az első LED-es átalakításom a saját autómmal. Az eredmény annyire tetszetős volt, hogy több cimborám is megkért arra, hogy az övét is csináljuk meg.
     2006-ban elkészült az első megfelelő minőségű számlap.
     2007-ben elkészült a www.benett.uw.hu oldal, ahol bemutatom a BENETT számlapokat és a LED-Technikát. A számlapok a nevét kisfiamról kapta, aki 2007-ben született és Benettnek neveztünk el. Akkoriban még kérvényeznünk kellett ezt a keresztnevet.
     2007-2009 rendszeresen hívnak minket kiállítóként a környék (Debrecen, Nyíregyháza, Miskolc, Eger) autós találkozóira, kiállításaira.
     2007-2009 közt a számlapokat régi barátommal közösen (5-95%-ban az én javamra) készítettük a cimborám cégében.
     2009.-ben betársultam unokatestvérem cégébe, az R-Soft Europa Bt.-be, így már teljesen "saját" vállalkozásként tudom folytatni az eddig kitaposott utat.
     2009. áprilisában elindult a www.ledauto.hu és www.szamlap.hu oldal.
     2010. frissítem az oldalt, felkerülnek a termékeik is.


Komolyabb referenciák...


     2009. júliusában készítettük az első benzinkúti LED-es árkijelző totem oszlopot a tiszaújvárosi Teletenk Kft. részére.
     2010. januárjában az Energowest, illetve Energotest KFT. beszállítójaként megnyerünt egy közbeszerzési pályázatot, ahol a Nemzeti Közlekedési Hatóság számára készítettünk LED-es fényhidakba LED paneleket, vezérlőket és kapcsoló elektronikákat.
     2010-ben meghívásra részt vettünk az I. LED konferencián, amit az Óbudai Egyetemen tartottak. Sajnos a LED-ek autós felhasználásáról csak egy előadás szólt, de szünetben elég sokat sikerült az OSRAM Kft. világítástechnikai mérnökével LED-ekről, izzókról és xenonról beszélni.
     2010. áprilisában egy újabb LED-es fényhíd pályázat került kiírásra, amit a Scorpio Kft nyert. Ők egy komplexebb feladattal bíztak meg, de a lényege hasonló volt, azt NKH-nak kellett LED-es fényhidakat készíteni szintén STOP-CONTROL-STOP feliratú panelekkel kapcsolókkal és vezérlő elektronikákkal.
     2010. májusában az elégedettséget is tükrözve megrendelést kaptunk a Teletank Kft. bükkábrányi benzinkútjának LED-es átalakítására is.
     2010. október. Bővül mindkét benzinkút, ezért kérték a BIO-Ethanol árkijelzését is.

Az autóm...

      2005-ben vettem jelenlegi autómat, egy Opel Astra G Caravant. A belső sárga színű világításásával nem tudtam kibékülni, ezért elmentem a régi kedvenc elektronikai alkatrész boltomba, ahol megvettem a szükséges LED-eket és ellenállásokat. A vásárlás után az első az volt, hogy szétkaptam és az összes világítást átalakítottam LED-esre. Minden kéken, és csak kéken világított. A legnehezebb a km óra volt, úgy megcsinálni, hogy ne kerüljön sokba, de elég homogén legyen. Akkoriban SMD LED-et még csak rendelni tudtak, és arra is várni kellett kb 2 hetet, az ára pedig 300Ft körül volt darabja, az 5mm-es DIP LED-nek pedig 200Ft volt a kedvezményemet kihasználva. Ezek tartósan működnek a mai napig az általam kimért munkaponti áramon üemeltetve. Hátránya a full kék világításnak az volt, hogy a piros színek eltűntek. Második fokozatban újra szétszedtem, és átalakítottam úgy, hogy a piros részeket külön megvilágítottam. Nagyon tetszett az eredmény. Később, amikor elkészült a saját számlapom, ismét szétszedtem, és fehér megvilágást kapott, hogy a színek a legtökéletesebbek legyenek. Volt aki azt hitte rá, hogy plazma. Ez jó példa arra, hogy LED-ekkel is el lehet ugyanazt a hatást érni és majdnem tizede áron.

Az eredmény magáért beszél...





Komolyabb átalakítások....

     2008-ban megkeresett a Miskolci Egyetem Elektronikai tanszékének professzora, hogy szeretné a Peugeot 406 sárga belső világítását kékre cserélni. Ehhez új számlap kellet, új fényterelő fóliák, és sok LED.

Azt hiszem ez volt az egyik legnagyobb kihivás számomra. Nem gyakorlatilag, hanem inkább eszmeileg.

Mikor készen lett, nagyon tetszett neki.
Ez volt igazán az elismerés. :)




Kapcsolatunk Kínával...
     A hazai LED forgalmazók már olyan olcsón adtak pl. egy T10-es helyzetjelzőt, hogy attól már majdnem kedvezőbb volt nekem tőlük vennem, így felkerestem néhány kínai gyártót, akikkel azóta is jó partneri kapcsoaltot tartok fent.


Az oldal üzemeltetője az R-Soft Europa Bt. LED Üzletág. tel: +36-20-571-23-39; email: info@ledauto.hu; fax: +36-49-440-291
© BENETT WEB 2009-2010 Minden Jog fenntarta. web
@benett.hu
[Kezdőlap] [Rólunk] [Referenciák] [Kapcsolat]